Modalitati de livrare

Clientul poate opta pentru una din cele 2 metode de livrare:

1. Livrarea prin curier

2. Ridicare personala de la sediul Masterbike
Livrarea prin curier

Vanzatorul se obliga sa expedieze Cumparatorului produsele comandate DIN STOC la o adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei. Comenzile vor fi livrate in mod normal in 24 de ore dupa CONFIRMAREA disponibilitatii produselor de catre unul din reprezentantii Masterbike.

Pentru produsele indisponibile in stoc, se percepe plata unui avans de minim 30% din valoarea produsului.

Atentie! Pentru anumite produse care depasesc un anumit volum, produsele vor fi trimise cu plata unui avans de 50%

GRATUITA pentru comenzi peste 500 lei in limita a 5 kg.**Transport gratuit pentru comenzile cu valoare de min. 500 RON este valabil doar pentru colete de cel mult 4kg.
In cazul coletelor ce depasesc aceasta greutate sau volum, kilogramele suplimentare vor fi achitate de catre client.

*Livrarea prin curier se efectueaza gratuit pentru orice comanda cu valoare peste 500 lei in limita a 5 kg. In colaborare cu Fan Courier (momentan) putem livra in orice localitate din tara   (kilometrii suplimentari fiind suportati de catre cumparator, aceasta doar in cazul in care adresa de livrare se afla inafara ariei din graficul curierilor)

Pentru comenzi sub 500 lei, taxa de curierat este de 25 lei (TVA inclus).

* Datorita conditiilor dificile de transport, pentru produsele care fac parte din urmatoarele categorii si care se doresc livrate prin intermediul curierului rapid, se percepe o taxa suplimentara de 30 lei, indiferent de valoare comenzii.

- Anvelope moto

- Jante moto

- Cutii voluminoase

-uleiuri in canistre mari

In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, curierul il va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca in termen de 7 zile calendaristice livrarea nu va fi incheiata, coletul va fi returnat Vanzatorului, care va anula comanda. Cumparatorul poate relansa comanda respectiva, urmand sa suporte costurile unei noi livrari plus cea veche!

Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzatorul va anunta Cumparatorului termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de catre acesta, comanda va fi anulata.

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa verificati cu atentie piesele primite. Sesizarile referitoare la integritatea si/sau continutul coletelor se vor face in momentul livrarii prin redactarea obligatorie a unui proces verbal constatator in prezenta curierului. Orice reclamatie ulterioara va fi imposibil de solutionat, deoarece firma de curierat nu va putea fi trasa la raspundere.

Returnarea produselor

In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 30 de zile din momentul in care l-ati primit.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, fara costurile de livrare, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Strada Oasului 207 Cluj Napoca  fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de Masterbike.ro ne puteti contacta telefonic la numarul 0721356282 

Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Programul de livrare al curierilor:

In Bucuresti, de Luni pana Vineri in intervalul orar 10.00 - 18.00, Sambata in intervalul orar 10.00 - 16.00 (doar in localitatile unde exista sediu Fan Courier)
In tara, de Luni pana Vineri in intervalul orar 10.00 - 20.00,
Sambata in intervalul orar 10.00 - 14.00

Ridicarea produselor de la sediul firmei:

Clientii care doresc sa ridice personal produsele de la sediul firmei (Strada Oasului 207 Cluj-Napoca) pot face acest lucru dupa ce au plasat o comanda folosind modalitatile mentionate. Dupa plasarea comenzii un responsabil Masterbike  o sa va contacteze pentru a va transmite o ora si data aproximativa la care va puteti prezenta la sediu in vederea preluarii produselor.


Program mgazin

Luni - Vineri, între orele 09:00 - 17:00;

Livrarea comenzilor cu optiunea ridicarii de la sediul nostru:

Comenzile confirmate pâna în ora 14:00 pot fi ridicate de la sediul nostru în aceesi zi, începand cu ora 15:00.
Comenzile confirmate dupa ora 14:00 pot fi ridicate de la sediul nostru a doua zi începand cu ora 09:00.

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online) este obligatoriu prezentarea unui act de identitate:
– Pentru persoane fizice este necesara prezentarea unui act de identitate
– Pentru persoane juridice este necesara prezentarea unui act de identitate si imputernicire/stampila din partea firmei.